انواع شیر آشپزخانه و نکات مهم انتخاب شیر ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه

همانطور که می‌دانید در یک ساختمان مسکونی چندین و چند نوع شیرآلات نصب می‌شود. از ساده‌ترین شیرآلات مانند شیر حیاط تا پر کاربردترین شیر مانند شیر آشپزخانه را می‌توان در یک منزل مسکونی مشاهده کرد.

جالب است بدانید در بین لوازم منزل، شیرآلات رکورد بیشترین استفاده را دارد. از طرفی نکته مهمی که شاید کمتر کسی به آن توجه می‌کند، این است که مکانیسم باز و بسته شدن شیر آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. چرا که این موضوع می‌تواند روی میزان مصرف آب در منزل تأثیر فراوانی داشته باشد.

به جرات می‌توان گفت شیر آشپزخانه یکی از مهم‌ترین شیرآلات ساختمان است و جزو کاربردی‌ترین شیرآلات در منزل محسوب می‌شود. طبق گفته شرکت شیرآلات kwc ، شیرآشپزخانه بیش از ۴۰ بار در روز استفاده می‌شود.

در واقع برای آشپزی کردن، شستشوی میوه و سبزیجات، شستن ظرف‌ها و… به شیر آشپزخانه احتیاج دارید. در نهایت می‌توان گفت تنها یک خانم خانه‌دار می‌داند که این شیر تا چه اندازه بر روی کارهای منزل تأثیرگذار است.

علاوه بر این شیر آشپزخانه نقش به سزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه دارد. یک شیر ظرفشویی مدرن و زیبا می‌تواند دیزاین آشپزخانه شما را امروزی‌تر کند و البته در کنار شیر آشپزخانه باید از یک سینک ظرفشویی مدرن هم استفاده کنید تا دکور آشپزخانه شما زیبا و متناسب شود.

امروزه شیرآلات نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منازل دارند، به طوری که حتی درون طراحی دکور نوع شیرآلات منزل هم کشیده می‌شود.

شما همیشه باید شیر ظرفشویی خود را با توجه به سایر لوازم منزل انتخاب کنید. اگر آشپزخانه شما کلاسیک است باید از شیرآلات کلاسیک و اگر مدرن بود از شیرآلات مدرن استفاده کنید.

امروزه شیرآلات متنوع و با کیفیت فراوانی در بازار وجود دارد و کارخانه‌ها سعی بر هرچه کاربردی‌تر و زیباتر کردن شیرآلات دارند. به طوری که خرید و انتخاب آنها بسیار مشکل است. در ادامه شما را با انواع شیرآلات آشپزخانه آشنا خواهیم کرد تا انتخاب مناسبی برای آشپزخانه منزل خود داشته باشید.

 

شیر آشپزخانه چیست و چه کاربردی دارد؟

شیر آشپزخانه در واقع وسیله‌ای است که روی دیوار یا سینک ظرفشویی نصب شده و به وسیله آن جریان آب شهری کنترل می‌شود.

به علت اینکه این نمونه از شیر روی ظرفشویی یا در نزدیکی آن نصب می‌شود به آن شیر ظرفشویی هم گفته می‌شود.

شیر ظرفشویی یکی از تجهیزات مهم در آشپزخانه است که علاوه بر داشتن بیشترین کارایی نقش زیبایی را هم در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می‌کند.

شیرآلات در کل به دو دسته: شیرآلات بهداشتی که مربوط به منزل هستند و شیرآلات صنعتی تقسیم می‌شوند که در این مقاله به شیر آشپزخانه که در دسته‌ی شیرآلات بهداشتی قرار دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

انواع شیر ظرفشویی از نظر نصب

شیر ظرفشویی دیواری

 در واقع این نوع شیرآلات از قدیمی‌ترین نوع شیر ظرفشویی به حساب می‌آیند. این مدل شیر برای آشپزخانه‌هایی است که محل قرارگیری شیر آب روی دیوار تنظیم شده و روی دیوار بالای سینک ظرفشویی نصب می‌شود.

بیشتر نمونه‌های این مدل از نوع فلکه‌ای یا همان چرخشی هستند، البته شیرهای دیواری اهرمی هم وجود دارد. مهم‌ترین مزیت این نوع شیر سینک ظرفشویی امکان تمیز کردن راحت سینک و کابینت می‌باشد.

 

شیر ظرفشویی ایستاده

نسل جدیدی از شیر آشپزخانه هستند که مستقیم روی سینک ظرفشویی نصب می‌شوند و به همین دلیل به شیر ظرفشویی معروف شده‌اند.

در این مدل بر خلاف نمونه دیواری آب با فاصله کمتری درون سینک می‌ریزد و به همین علت صدای آب کمتر شده و نسبت به مدل قدیمی کمتر به اطراف پاشیده می‌شود. این مدل به دلیل جمع و جور بودن و مخفی شدن محل نصب درون سینک از زیبایی بیشتری برخوردار است.

طرح‌های متنوعی از این نوع شیر ظرفشویی وجود دارد که البته این که کدام نوع را بخرید به تعداد سوراخ روی سینک بستگی دارد. باید در هنگام خرید به حفره‌های موجود در سینک دقت شود تا با شیر هماهنگ باشد.

 

شیر ظرفشویی کابینتی

این مدل از شیر سینک ظرفشویی مستقیماً به کابینت وصل می‌شود. شیرهای متصل به کابینت، دارای جلوه‌ی بهتر و زیباتری هستند. ولی در عین حال فضای روی کابینت را اشغال کرده و از همه مهم‌تر در فاصله شیر با دیوار پشت آن آب و جرم جمع می‌شود.

 

انواع شیر ظرفشویی با توجه به ارتفاع علم

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان انتخاب شیر ظرفشویی باید مد نظر قرار داد، توجه به ارتفاع علم شیر با توجه به مدل سینک ظرفشویی است. مثلاً اگر سینک ظرفشویی شما عمیق و بزرگ است، باید دنبال شیر با علمی بلند باشید تا بتوانید ظروف بزرگی مثل قابلمه را به راحتی زیر شیر بشویید. در ادامه با انواع شیر آشپزخانه از نظر ارتفاع علم شیر آشنا شوید.

 

شیر ظرفشویی علم کوتاه

ارتفاع این نوع از علم خیلی کوتاه است که باعث می‌شود صدای آب کمتر احساس شده و پاشش آب به طرفین که باعث خیس شدن لباس‌های شما می‌شود کاهش پیدا کند.

در این مدل علم شیر یا قسمتی که آب از آن خارج می‌شود به صورت ثابت روی شیر نصب می‌شود. تنها مشکلی که به این نوع شیرآلات دارد عدم قرار گرفتن قابلمه‌های بزرگ در زیر علم و شستشوی راحت آن‌هاست.

 

شیر ظرفشویی علم بلند

شیر ظرفشویی علم بلند نسل جدیدی از شیرهای ظرفشویی است. در این مدل برخلاف مدل قبلی هنگام شستشوی ظرف آزادی عمل بیشتری دارید با این مدل معمولاً مشکلی با شستن قابلمه‌های بزرگ ندارید.

تنها مشکلی که به این مدل از شیرآلات وارد می‌شود سروصدای ناشی از ریخته شدن آب در ارتفاع زیاد به درون سینک و پخش شدن آب به اطراف و خیس شدن لباس‌های شما است.

 

شیر ظرفشویی علم فنری

این نوع شیرها جدیدترین نمونه شیر ظرفشویی موجود در بازار هستند. برخلاف دو نمونه قبلی که علم شیر یا کوتاه و یا بلند بود در این مدل علم دوش به صورت فنری بوده یعنی به دلخواه کوتاه و بلند می‌شود.

حتی در برخی مدل‌ها که دارای شیلنگ هستند، می‌توان علم آن را جدا کرد و آب را به دلخواه روی میوه و سبزیجات گرفت. این مدل کار شستشو در آشپزخانه را بسیار راحت می‌کند.

 

انواع شیر آشپزخانه با توجه به نوع استفاده

شیر آشپزخانه شاوری

شیر آشپزخانه شلنگ دار که در اصلاح تولید کنندگان و فروشندگان به شیر ظرفشویی شاوری معروف است. با توجه به اینکه داخل شیرهای شاوری، شلنگ همراه با یک وزنه مخصوص وجود دارد، این امکان را به شما می‌دهد که سری شلنگ را برای شستشوی تمام قسمت‌های سینک ظرفشویی و ظروف جا به جا کنید.

با این شیر شما به راحتی می‌توانید میوه و سبزیجات خود را شستشو داده و به راحتی قسمت‌هایی از سینک را که با شیر معمولی نمی‌توان شستشو داد به خوبی تمیز نمایید. شیلنگ این شیرها به شکل فنری درون علم شیر مخفی می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید آن را از شیر خارج کرده و استفاده کنید.

 

شیر آشپزخانه دومنظوره

در واقع برای آشپزخانه‌هایی استفاده می‌شود که دارای دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. این مدل بیشتر برای سینک‌های کوچک استفاده می‌شود که امکان نصب دو شیر آب روی آن‌ها وجود ندارد. شما آب شهری و آب دستگاه تصفیه را به آن وصل می‌کنید و هم‌زمان می‌توانید از هر دو آب استفاده کنید به همین علت به آن‌ها شیر دومنظوره هم گفته می‌شود.

 

شیر آشپزخانه لمسی

 نسل جدیدی از شیر آشپزخانه هستند که به منظور راحتی کاربر و صرفه‌جویی در مصرف آب طراحی شده‌اند. روش کار این شیرها دقیقاً مانند شیرهای اهرمی است. شما اهرم را فشار داده و آب از شیر خارج می‌شود، برای قطع کردن آب می‌توانید با ساعد یا آرنج علم شیر را لمس کرده تا آب بسته شود. همچنین با لمس مجدد شیر آب باز می‌شود. مراقب باشید اگر آب روی حالت داغ بسته شده باشد در صورت لمس مجدد آب داغ مجدد باز می‌شود.

 

ویژگی شیر ظرفشویی با کیفیت

امروزه آشپزخانه‌های با سبک اپن و جزیره بخشی از فضای اصلی و در واقع جلوی دید خانه به شمار می‌روند. هرچقدر که برای دیزاین هال و پذیرایی هزینه کنید، یک آشپزخانه نامناسب زیبایی خانه را به هم می‌ریزد.

از آیتم‌های مهم در جلوه هر آشپزخانه‌ای، مدل شیر ظرفشویی آن است. این روزها دوره شیرهای فلکه‌ای به پایان رسیده و طرح‌های شیک و مدرن اهرمی جای آن را گرفته است.

بهترین مدل شیر ظرفشویی برای همه یکسان نیست. مدل مناسب شما، بستگی به انتظارات، بودجه و سلیقه شخصی‌تان دارد.

تأمین آب مصرفی خانواده به وسیله شیر ظرفشویی انجام می‌شود. به همین علت بسیار مهم است که جنس آنها حتماً بدون سرب باشد. متریالی مثل برنج، برای ساخت این نوع شیرآلات مناسب هستند.

جنس بدنه شیرآلات ظرفشویی خوب اکثراً از برنج ضخیم انتخاب می‌شود که هم از لحاظ کیفیت دوام بیشتری دارد و هم اینکه در برابر خوردگی و سایش که توسط جریان آب، مخصوصاً آب‌های دارای املاح زیاد مقاوم‌تر است.

شیر ظرفشویی خوب باید وزن سنگینی داشته باشد، در واقع هر چقدر وزن شیر ظرفشویی سبک‌تر باشد کیفیت کمتری دارد.

یادتان باشد قیمت شیر ظرفشویی سبک ارزان‌تر از شیر ظرفشویی سنگین است، ولی خرید شیر ظرفشویی ارزان قیمت در دراز مدت اصلاً مقرون به صرفه نیست.

در ضمن شیر ظرفشویی خوب باید از یک برند معتبر خرید شود تا هم از لحاظ کیفیت قطعات داخلی و هم از لحاظ خدمات پس از فروش خیالتان راحت باشد.

مورد بعدی توجه به کیفیت مغزی و کارتریج شیر آشپزخانه است. معمولاً برندهای معتبر ایرانی از کارتریج‌های اروپایی در شیرآلات خود استفاده می‌کنند.

از نظر ظاهری، شیر ظرفشویی باید ارتفاع بیشتری از شیرآلات دیگر داشته باشد. چون یکی از کاربردهای این شیر، شستن ظروف است. فضای زیر شیر، باید برای قرار گرفتن انواع قابلمه و آبکش کافی باشد.

انتخاب رنگ و طرح هم، کاملاً به سلیقه خودتان و دیزاین منزل بستگی دارد. امروزه تنوع شیرآلات در بازار آن‌قدر بالاست که به سادگی می‌توانید طرح موردنظرتان را پیدا کنید. در حال حاضر بهترین مواد برای آبکاری، کروم، PVD و الکترواستاتیک هستند.

در ادامه به ۷ ویژگی شیر آشپزخانه خوب و باکیفیت می‌پردازیم:

  1. شیر آشپزخانه طرح و شکل زیبایی داشته باشد. با مدل و دیزاین منزل هماهنگی داشته باشد و مدل آشپزخانه شما را زیبا و مدرن کند.
  2. از جنسی ساخته شده باشد که به مرور دچار زنگ‌زدگی و پوسیدگی نشود.
  3. به دلیل استفاده از مواد شوینده اسیدی برای تمیز کردن شیرآلات، شیر شما دچار تغییر رنگ نشود.
  4. طراحی داخلی شیر ظرفشویی باید به صورتی باشد که رسوب را به خود نگیرد. زیرا بعد از مدتی دچار گرفتگی می‌شود.
  5. قطعات و لوازم یدکی آن به راحتی در بازار پیدا شود و در صورت خراب شدن قابل تعمیر باشد.
  6. مکانیسم باز و بسته شدن آن به راحتی باشد، یعنی اهرم آن زیاد سفت نباشد تا همه اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده کنند.
  7. آب به راحتی و با فشار زیاد از آن خارج شود یا در اصطلاح کم فشار باشد و با کمترین فشار آب بتوانید از آن استفاده کنید.

 

7 نکته مهم خرید شیر آشپزخانه

۱- قیمت شیر ظرفشویی: قیمت نقش مهمی در انتخاب شیرآلات دارد، زیرا تنوع قیمتی در این حوزه بسیار زیاد است. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید شیر آشپزخانه را مشخص کنید.

با مشخص شدن میزان بودجه، مدل‌هایی که در محدوده قیمتی مورد نظر شما نیستند را حذف کنی این‌گونه انتخاب برای شما آسان می‌شود.

 

۲- نوع شیرآلات: انواع شیر ظرفشویی وجود دارد که در بالا به برخی از آنها اشاره کردیم. شما با توجه به نوع نیاز و نصب خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

با توجه به نوع نصب یا روی دیوار نصب می‌شوند و یا روی کابینت. با توجه به نوع استفاده هم می‌توانید مدل‌های دو منظوره، لمسی و شلنگ‌دار را انتخاب کنید.

 

۳- جنس شیر ظرفشویی: جنس فلزی که شیر شما از آن ساخته می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه شیر ظرفشویی شما از فلز باکیفیت‌تری ساخته شده باشد، برای شما بیشتر کار می‌کند. یکی از بهترین نوع جنس شیرآلات، جنس برنج است.

 

۴- مکانیسم باز و بسته شدن: شیرهای قدیمی مکانیکی بودند و با چرخاندن دست باز و بسته می‌شدند. نوع باز و بسته شدن شیر می‌تواند در نوع کارکرد آن نیز تأثیر داشته باشد.

مانند نمونه‌های جدید که اهرمی هستند و با یک حرکت ساده بالا و پایین باز و بسته می‌شود. امروزه مدل‌های جدیدتری روانه بازار شده‌اند که به آن‌ها مدل لمسی گفته می‌شود که با لمس دست باز و بسته می‌شوند.

 

۵- ارتفاع و قوس علم: همان‌طور که در بالا گفتیم ارتفاع علم در شیرآلات مختلف متفاوت است. هر چه ارتفاع علم بلندتر باشد شما آزادی عمل بیشتری موقع شستشو خواهید داشت.

البته در برخی نمونه‌ها که دارای شیلنگ هستند به‌دلخواه اندازه علم تغییر می‌کند. قوس علم هم باید به اندازه‌ای باشد که آب خارج شده از شیر ظرفشویی دقیقاً به درون سینک ریخته شود.

 

۶- برند شیر ظرفشویی: بهتر است به سراغ خرید برندهای شناخته شده بروید، زیرا این محصولات امتحان خود را پس داده‌اند. شما با خرید یک برند ناشناخته در واقع وقت و هزینه زیادی را به هدر می‌دهید.

 

۷- رنگ شیرآلات: اگر آشپزخانه شما مدرن است می‌توانید به سراغ رنگ کروم (استیل) بروید. اگر به دنبال خرید یک جنس بادوام نیز هستید، جنس نیکل-کرم براق را انتخاب خوبی است. این جنس به راحتی هم تمیز می‌شود.

رنگ مشکی یکی از گران‌ترین رنگ‌های شیر ظرفشویی است که اثر انگشت روی آن نمی‌ماند و کمتر لکه می‌زند.

اگر دکوراسیون آشپزخانه شما بیشتر از رنگ سفید تبعیت می‌کند، رنگ شیرآلات سفید جلوه بهتری به کار می‌دهد.

اگر می‌خواهید آشپزخانه شما در کنار مدرن بودن لاکچری هم به نظر برسد رنگ طلایی گزینه مناسبی است.

 

رنگ‌های شیر ظرفشویی

در بازار شیرآلات ظرفشویی، انواع رنگ‌های فلز موجود است. هرکدام از آنها طیف و مرغوبیت خاص خودشان را دارند اما در کل پنج رنگ اصلی در آلبوم جدیدترین شیر ظرفشویی موجود است:

  • شیر نقره‌ای (کروم)
  • شیر طلایی مات
  • شیر طلایی براق
  • شیر رز گلد یا مسی
  • شیر سفید
  • شیر سیاه

شیر طلایی از جدیدترین شیرهای ظرفشویی مد روز است. برای مدل‌های شیر ظرفشویی طلایی می‌توانید سینک‌های سیاه، سفید و گرانیتی دو رنگ را سفارش دهید.

شیرآلات سیاه رنگ شیرهای ظرفشویی جدید و مدرنی هستند. مدل‌های سیاه شیر ظرفشویی هم با سینک گرانیتی زیبا می‌شوند، هم با انواع نقره‌ای یا سفید. در مدل‌های جدید ترکیب طلایی و سیاه شیر آب ظرفشویی نیز به چشم می‌خورد.

 

رنج قیمت شیرهای آشپزخانه

در ادامه با هم به بررسی شیرآلات تهران دوش بپردازیم و ببینم هر کدام از شیرهای آشپزخانه تهران دوش در چه رنج قیمتی ارزان، متوسط یا گران هستند و برای چه ساختمان‌هایی مناسب‌اند.

شیر آشپزخانه مدل اریکا:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل اریکا با رنگ کروم، طراحی مینیمال و قیمت متوسط برای منازل و ویلاهای شخصی با طراحی مدرن و به روز و نیز برای انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال جنس با کیفیت و قیمت منطقی هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل اریکا کروم
شیر آشپزخانه مدل اریکا کروم

شیر آشپزخانه مدل اطلس:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل اطلس با رنگ سفید، طراحی مینیمال و قیمت ارزان، دارای یک طراحی و قیمت‌گذاری کاملاً اقتصادی می‌باشد.

این شیر برای منازل اشخاصی که به دنبال یک طرح لوکس و ارزان قیمت برای منزل خود هستند و همچنین برای انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال شیرآلات ارزان هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل اطلس سفید
شیر آشپزخانه مدل اطلس سفید

شیر آشپزخانه مدل انرژیک:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل انرژیک با ۳ رنگ طلایی، سفید و طلایی و مشکی، طراحی لوکس و زیبا و قیمت متوسط برای منازل و ویلاهای مدرن و لوکس و اشخاص و انبوه‌سازانی که به دنبال شیرآلات ویژه با رنگ‌بندی خاص هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل انرژیک طلایی براق تهران دوش
شیر آشپزخانه مدل انرژیک طلایی

شیر آشپزخانه مدل باران:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل باران با رنگ کروم، دارای طرحی الهام گرفته از قوی ایرانی با قیمت ارزان می‌باشد. در طراحی این شیر ظرفشویی بر دارا بودن قیمت اقتصادی و به صرفه بودن تمرکز شده است. این شیر برای اشخاص، انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال قیمت ارزان هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل باران
شیر آشپزخانه مدل باران کروم

شیر آشپزخانه مدل بارسا:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل بارسا با رنگ کروم، دارای دو مدل شیر ظرفشویی معمولی و دومنظوره بوده و برای منازل و ویلاهایی با طراحی مدرن و یا منازلی که دارای فضای کمی در آشپزخانه هستند به کار می‌رود. این شیر از نظر قیمت ارزان قیمت است و برای اشخاص، انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال قیمت ارزان هستند مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل بارسا کروم
شیر آشپزخانه مدل بارسا کروم
شیر ظرفشویی دو منظوره مدل بارسا
شیر ظرفشویی دو منظوره مدل بارسا کروم

شیر آشپزخانه مدل راشا:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل راشا با رنگ کروم، طراحی ظریف و زیبا و قیمت متوسط برای منازل و ویلاهایی با طراحی لوکس و مدرن و نیز برای انبوه سازان و پیمانکارانی که به دنبال جنس با کیفیت با قیمت منطقی هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل راشا کروم
شیر آشپزخانه مدل راشا کروم

شیر آشپزخانه مدل پرنس:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل پرنس با رنگ کروم و استیل مات، طراحی کلاسیک و زیبا و قیمت متوسط برای ساختمان‌هایی که از رنگ گرم یا مدرن با طراحی کلاسیک و یا لوکس استفاده کرده‌اند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل پرنس
شیر آشپزخانه مدل پرنس کروم
شیر ظرفشویی مدل پرنس استیل
شیر آشپزخانه مدل پرنس استیل مات

شیر آشپزخانه مدل پلانو:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل پلانو با رنگ کروم و سفید، دارای طرحی ترکیبی از آلمانی و ایرانی بوده و با توجه به وزن و کیفیت بالای آن  قیمت نسبتاً پایینی را دارد.

این شیر هم برای منازل و ویلاهای شخصی با طراحی مدرن، لوکس و زیبا و نیز برای انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال جنس با کیفیت و قیمت منطقی هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل پلانو
شیر آشپزخانه مدل پلانو کروم
شیر ظرفشویی مدل پلانو سفید
شیر آشپزخانه مدل پلانو سفید
شیر شاوری مدل پلانو
شیر شاوری مدل پلانو کروم

شیر آشپزخانه مدل فابیا:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل فابیا در ۳ رنگ کروم، طلایی و سفید و طلایی، طراحی لوکس و قیمت گران می‌باشد. این شیر با طراحی ویژه، مخصوص مشکل پسندان بوده و برای منازل و ویلاهای شخصی با طراحی لوکس و انبوه سازان و پیمانکارانی که برج‌ها و ویلاهای لاکچری می‌سازند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل فابیا
شیر آشپزخانه مدل فابیا کروم
شیر ظرفشویی مدل فابیا طلایی براق
شیر آشپزخانه مدل فابیا طلایی
شیر ظرفشویی مدل فابیا سفید و طلایی
شیر آشپزخانه مدل فابیا سفید و طلایی

شیر آشپزخانه مدل لوکاس:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل لوکاس با رنگ کروم، طلایی و سفید، طراحی لوکس و چشم‌نواز و دارای شیر مدل شاوری نیز می‌باشد.

شیر آشپزخانه مدل لوکاس دارای قیمت متوسط بوده و برای منازل و ویلاهای شخصی با طراحی مدرن و به روز و نیز برای انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال جنس با کیفیت، طراحی خاص و قیمت منطقی هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل لوکاس
شیر آشپزخانه مدل لوکاس کروم
شیر ظرفشویی مدل لوکاس طلایی براق
شیر آشپزخانه مدل لوکاس طلایی
شیر ظرفشویی مدل لوکاس سفید
شیر آشپزخانه مدل لوکاس سفید
شیر شاوری مدل لوکاس طلایی مات
شیر شاوری مدل لوکاس طلایی مات
شیر شاوری مدل لوکاس طلایی براق
شیر شاوری مدل لوکاس طلایی براق

شیر آشپزخانه مدل ویکتوریا:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل ویکتوریا در ۳ رنگ کروم، طلایی مات و طلایی براق بوده و طراحی این ست خاص از طرح‌های شیرآلات کلاسیک و رویال انگلیسی برگرفته شده است.

شیر آشپزخانه مدل ویکتوریا با قیمت گران برای منازل و ویلاهای شخصی با طراحی لاکچری و خاص و نیز برای انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال جنس بسیار با کیفیت و ویژه هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل ویکتوریا
شیر ظرفشویی مدل ویکتوریا کروم
شیر ظرفشویی مدل ویکتوریا طلایی مات
شیر ظرفشویی مدل ویکتوریا طلایی مات
شیر ظرفشویی مدل ویکتوریا طلایی براق
شیر ظرفشویی مدل ویکتوریا طلایی براق

شیر آشپزخانه مدل یورو استایل:

شیر آشپزخانه تهران دوش مدل یورو استایل با رنگ سفید و طلایی، طراحی منحصر به فرد و چشم نواز، کیفیت بالا و قیمت متوسط آن را تبدیل به انتخاب مشکل پسندان کرده است. این شیر برای منازل و ویلاهای شخصی با طراحی لوکس و زیبا و نیز برای انبوه‌سازان و پیمانکارانی که به دنبال جنس با کیفیت، طراحی زیبا و قیمت منطقی هستند بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی مدل یورو استایل سفید و طلایی
شیر ظرفشویی مدل یورو استایل سفید و طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *