۴ بورس مهم شیرآلات بهداشتی در مشهد

اگر قصد خرید از بورس شیرآلات مشهد را دارید یا در شهر بزرگ مشهد به دنبال جایی می‌گردید که برای خرید بتوانید شیرآلات ساختمانی را با تنوع بالا و قیمت‌های مختلف یک جا ببینید، با تیم محتوای تهران دوش تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ممکن است گاهی برای دیدن شیرآلات حمام، توالت یا آشپزخانه با برندهای مختلف و طرح‌های متنوع، راه بیفتید از این سر مشهد تا آن سر مشهد را بگردید. آن هم با وجود ترافیک و شلوغی تا فقط مدل، رنگ یا برند دلخواه خود را پیدا کنید.

یا اگر قصد دارید از شهرستان‌های اطراف برای خرید انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی به شهر مشهد بیایید، بهتر است ابتدا با چند بورس مهم بورس شیرآلات مشهد آشنا شوید. تا هم از سرگردان شدن در این شهر بزرگ خلاص شوید. هم اینکه به راحتی بتوانید انواع شیرآلات را با برندهای مختلف و قیمت‌های متنوع برای خرید یک جا ببینید و انتخاب کنید.

 

۴ بورس شیرآلات مشهد

کلان‌شهر بزرگ مشهد، از نظر وسعت و جمعیت در رده دوم قرار می‌گیرد و علاوه بر جمعیت زیاد مسافران زیادی که به این شهر هر ساله وارد می‌شوند، ساخت و ساز را در این شهر رونق می‌دهند.

در کلان‌شهر مشهد به طور کلی ۴ مرکز خرید اصلی و بزرگ در حوزه شیرآلات و لوازم ساختمانی را می‌توانید پیدا کنید. این ۴ بورس شیرآلات مشهد شامل بورس ساختمانی چهارراه ابوطالب، بورس خیابان قرنی، بورس خیابان فلسطین و بورس خیابان کشاورز است.

تقریباً می‌توان گفت در شهر مشهد تمامی اقشار و خریداران خرد یا عمده از این ۴ مرکز خرید اصلی، شیرآلات خود را تهیه می‌کنند. از مصرف کنندگان شخصی و خانگی و سازندگان شخصی گرفته تا انبوه‌سازان و پیمانکاران به این مراکز برای خرید لوازم ساختمانی در مشهد مراجعه می‌کنند.

همچنین اکثر کارخانه‌های تولیدی داخلی و خارجی و برندهای مطرح سطح کشور در بورس شیرآلات مشهد نماینده فروش دارند. به همین دلیل در این خیابان‌ها تنوع بالایی از شیرآلات را در طراحی، کیفیت و قیمت می‌توانید مشاهده کنید. اینجا می‌توانید از شیرآلاتی لوکس و درجه یک تا شیرآلات با کیفیت متوسط یا قیمت پایین را ببینید.

 

بورس شیرآلات مشهد در خیابان قرنی

یکی از بزرگ‌ترین بازارها با موضوع لوازم ساختمانی در مشهد، بازار لوازم ساختمانی خیابان قرنی است. این خیابان به راحتی می‌تواند بورس کلیه لوازم و تجهیزات ساختمانی به خصوص بورس شیرآلات مشهد قلمداد شود.

اکثر پخش عمده شیرآلات در مشهد و البته به طور کلی تمام تأسیسات ساختمانی در خیابان قرنی قرار دارند. هر نوع محصول مربوط به تأسیسات ساختمان را می‌توان با بهترین و بیش‌ترین تنوع در این بازار یافت. از لوازم ساخت و ساز گرفته تا انواع شیرآلات، لوازم و ابزارآلات صنعتی در این بازار مطابق با استانداردهای جهانی ارائه شده است.

در خیابان قرنی شما می‌توانید، تنوع بالایی از شیرآلات را در طراحی، کیفیت و قیمت مشاهده کنید. اینجا متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه توسط فروشگاه داران محصولات عرضه می‌شود و شما می‌توانید از شیرآلات لوکس و درجه یک تا شیرآلات با کیفیت متوسط و رنج قیمت بالا تا متوسط و پایین را در این خیابان ببینید.

در چهارراه ابوطالب حدوداً بالای ۱۵۰ فروشگاه وجود دارد که فروشگاه‌های شیرآلات کاشی و سرامیک، گاز و هود، سینک و ابزارآلات و کابینت روشویی را در این فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید. در این خیابان از همه‌ی اقشار از مصرف کننده نهایی گرفته شخصی‌ساز و انبوه‌ساز جهت خرید مراجعه می‌کنند.

مجتمع تجاری برجیس: همچنین در مجتمع برجیس واقع در خیابان قرنی که به تنهایی بیشتر از ۶۰ فروشگاه دارد، می‌توانید بیشتر شیرآلات و کابینت روشویی و اکسسوری سرویس بهداشتی را در آنجا تهیه کنید.

 

بورس شیرآلات چهارراه ابوطالب

دومین بورس شیرآلات مشهد که بزرگ و با تنوع بالا بوده و در کنار بورس خیابان قرنی نیز می‌باشد، بورس ساختمانی چهارراه ابوطالب است.

در چهارراه ابوطالب حدوداً بالای ۱۵۰ فروشگاه وجود دارد که فروشگاه‌های شیرآلات کاشی و سرامیک، گاز و هود، سینک و ابزارآلات و کابینت روشویی هستند.

در بورس چهارراه ابوطالب متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه توسط فروشگاه داران محصولات عرضه می‌شود. همچنین شما می‌توانید با حضور در بورس چهارراه ابوطالب مشهد به طیف وسیعی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان دسترسی داشته باشید و آنچه را که برای نیازمندی‌های پروژه‌تان مناسب است به دست آورید.

در بازار ساختمانی چهارراه ابوطالب از همه اقشار چه مصرف کننده نهایی گرفته تا شخصی‌ساز و انبوه‌ساز مراجعه می‌کنند.

در بورس ابوطالب مجتمعی به نام جام جم واقع در چهارراه ابوطالب، مجتمع جام جم، بورس کاشی و سرامیک مشاهده می‌کنید که بورس کاشی و سرامیک می‌باشد اما شیرآلات هم آنجا پیدا می‌کنید.

در این مجتمع از همه قشری چه انبوه‌ساز، شخصی‌ساز و مصرف کننده نهایی و چه اشخاصی که می‌خواهند بازسازی داخلی کنند به مجتمع جام جم مراجعه می‌کنند.

 

بورس شیرآلات خیابان فلسطین

خیابان فلسطین در مشهد با حدود ۶۰ الی ۷۰ فروشگاه، بیشتر دارای شیرآلات لوکس و لاکچری می‌باشند و رنج قیمت شیرآلات مشهد در این ناحیه متوسط رو به بالا و گران است. علاوه بر شیرآلات کاشی و سرامیک، گاز و هود، سینک و کابینت روشویی و اکسسوری سرویس بهداشتی فانتزی نیز در این خیابان به فروش می‌رسد.

 

بورس شیرآلات خیابان کشاورز

فروشگاه‌های بورس بلوار کشاورز در منطقه خین عرب شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان، گاز و هود، سینک و در مجموع محصولات سطح متوسط را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *