نمایندگی شیرآلات تهران دوش در شادگان

نمایندگی شیرآلات تهران دوش در شادگان

اگر علاقه‌مند به دریافت نمایندگی شیرآلات تهران دوش در شادگان هستید، به راحتی برای این کار می‌توانید اقدام کنید. کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گروه صنعتی تهران دوش تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی با برند تهران دوش، در سال ۱۳۷۶ کار خود را با شعار بهینه سازی مصرف آب آغاز نمود و در طی سال‌های پیاپی سعی نموده است که این شعار خود را با بهبود کیفیت محصولات و خدمات رسانی گسترده عملیاتی کند.

تهران دوش علاوه بر اینکه بر کیفیت محصولات که مستقیماً با مهمترین عامل حیات و زندگی یعنی آب در ارتباط است تاکید دارد، بر تعامل و بهبود وضعیت معیشت نمایندگان خود نیز بسیار پایبند بوده و خدمات ویژه آموزش بازاریابی و فروش را برای آنان در نظر گرفته است.

از این رو برای تقویت گسترش شبکه فروش و خدمات رسانی از متقاضیان اخذ نمایندگی شیرآلات در شادگان دعوت به همکاری می‌نماید.

 

شهرستان شادگان در یک نگاه کوتاه

شهرستان شادگان یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. مرکز این شهرستان، شهر شادگان است و آب و هوای آن گرم و بیابانی است. شادگان تا سال 1358 تابع شهرستان خرمشهر بود و پس از آن خود به شهرستان تبدیل شد.

شهرستان شادگان ۳۶۰۰ کیلومتر مربع از مساحت استان خوزستان را به خود اختصاص داده است. شهرستان شادگان از شمال با شهرستان کارون، از شمال غربی و شمال شرقی با شهرستان اهواز، از شرق با شهرستان خرمشهر، از غرب با شهرستان بندر ماهشهر و از جنوب با شهرستان آبادان همسایه است.

شادگان در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۸۴ به شهرستان تبدیل شد. شهرستان شادگان از نظر تقسیمات کشوری دارای 3 بخش (خنافره، دارخوین و مرکزی) و 3 شهر (خنافره، دارخوین و شادگان) به همراه 8 دهستان (جفال، آبشار، بوزی، حسینی، سالمی، ناصری، دریسیه و دارخوین) تشکیل شده است.

بر اساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵، جمعیت کل شهرستان شادگان 138480 نفر بوده که تعداد 98986 نفر آن جمعیت شهر شادگان را تشکیل می‌دهد. از این میزان جمعیت 70314 نفر مرد و 68166 نفر زن هستند. همچنین تعداد خانواری که در این شهرستان زندگی می‌کنند، 36031 می‌باشد.

این شهر در يکی از مناطق نفت‏خيز ايران قرار دارد که حدود پنج درصد تولید نفت کل ایران از حوزه نفتی این منطقه استخراج می‌شود. وجود دو رودخانه «کارون» و «جراحی» و اراضی قابل کشت شادگان را به یکی از مناطق مهم اقتصادی تبدیل کرده است.

در شادگان و پیرامون آن نخلستان‌های گسترده‌ای وجود دارد و مردم آن عمدتاً عرب و از تیره و طوایف بنی کعب، بنی تمیم، بنی مالک، باوی و مطور هستند. این شهر همچنین در زمینه شعر در خوزستان مشهور است.

حيات اقتصادی مردم شادگان بر کشاورزی استوار است. وجود دو رودخانه کارون و جراحی و بیش از ۵۷ هزار هکتار اراضی قابل کشت است، شادگان را از جمله مناطق مهم اقتصادی محسوب می‌کند.

عمده محصول خرمای کشور از اين منطقه تامين مي‏شود. سالانه حدود ۵۰هزار تن خرما در این منطقه برداشت می‌شود و خرمای شادگان از مرغوبترین محصولات خرما در جهان است که بیش از ۳۵هزار تن آن به خارج کشور صادر می‌شود.

از محصولات زراعی منطقه گندم، جو، شلتوک و صیفی‌جات است و سالانه ۲۸هزار تن گندم تولید می‌شود. دامداری نیز در این شهرستان رواج دارد.

جاذبه‌های تاریخی در کنار جاذبه‌های طبیعی نظیر تالاب بین المللی شادگان بر اهمیت این شهر افزوده است. صنايع دستی شادگان هم مانند ساير نقاط اين ناحيه از بافت حصير، بوريا، سبد و امثال آن تشکيل شده و برای تهيه آن از برگ درخت خرما و يا نی‌های تالاب‌ها استفاده می‌شود. عبابافی و جاجيم بافی نیز از گذشته در این شهر رواج داشته است.

تیم بازاریابی تهران دوش در نظر دارد برای بالا بردن خدمات دهی در استان خورستان تعداد نمایندگی شیرآلات در شهرستان شادگان را افزایش دهد. برای این منظور می‌توانید با واحد فروش تهران دوش به شماره ۰۹۳۶۵۹۸۱۸۸۵ تماس حاصل کنید و یا از لینک زیر مشخصات خود را ارسال نمایید.

فرم درخواست نمایندگی شیرآلات

 

شهرستان‌هایی که تهران دوش در استان خوزستان نمایندگی می‌پذیرد به قرار زیر است. برای اطلاع از وضعیت شهرستان خود می‌توانید بر روی اسم شهر مورد نظر کلیک نموده و اطلاعات آن را مطالعه نمایید.

نمایندگی شیرآلات در شهرستان‌های ( اهواز، آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، اندیمشک، ایذه، باغ‌ملک، باوی، بندر ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل، هندیجان و هویزه).

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *