بورس شیرآلات بهداشتی در اصفهان کجاست؟

بورس شیرآلات بهداشتی در اصفهان

اگر قصد خرید از بورس شیرآلات اصفهان را دارید، یا در شهر اصفهان به دنبال جایی می‌گردید که بتوانید شیرآلات ساختمانی بخرید، با تیم محتوای تهران دوش همراه باشید؛ همچنین در انتهای این مقاله به آمار جمعیتی و ساخت و ساز در اصفهان نیز نگاه کوتاهی خواهیم انداخت.

آیا شما می‌دانید بورس شیرآلات اصفهان در کدام خیابان قرار دارد؟ نمی‌دانید؟! اگر درباره مرکز خرید شیرآلات اصفهان چیزی نمی‌دانید اصلاً جای تعجب ندارد. اما در ادامه ببینیم چرا؟

 

بورس شیرآلات اصفهان

اصفهان شهری تاریخی و قدیمی است و یکی از کلان شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این شهر دارای فرهنگی غنی با مردمانی اصیل و با فرهنگ است.

ممکن است فکر کنید برای دیدن شیرآلات حمام، توالت یا آشپزخانه در اصفهان با رنگ و طرح‌های متنوع، لازم است راه بیفتید از این سر اصفهان تا آن سر اصفهان بروید و کلی بچرخید تا مدل دلخواه خود را پیدا کنید؛ اما این‌طور نیست!!

بازار لوازم ساختمانی اصفهان برعکس بازار تهران که ما در تهران چندین بورس لوازم ساختمانی به شکل جدا داریم که به عنوان مثال ۵۰۰ فروشگاه در کنار هم فعالیت می‌کنند، در اصفهان اما این طور نیست.

به دلیل این که در شهر اصفهان قسمت پول‌دار نشین، با متوسط و فقیرنشین فرق زیادی ندارد و در هر محله‌ای از شهر اصفهان از قشر ضعیف تا متوسط و پول‌دار وجود دارد، شما شاهد تفاوت طبقاتی چندانی در مناطق مختلف این کلان‌شهر نیستید.

به همین خاطر است که در اقصی‌نقاط شهر و در هر محله و خیابانی، فروشگاه‌های متنوعی را مشاهده می‌کنید. فروشگاه‌های خوب و بسیار لوکس که لوازم ساختمانی می‌فروشند را شما در همه جای شهر می‌توانید ببینید.

بازار شیرآلات در اصفهان بسیار خوب و پر گردش بوده و صنعت ساختمان سازی بسیار فعال است و در این شهر رونق زیادی دارد.

در اصفهان بیشتر مردم به خرید شیرآلات با کیفیت و خوب میل و رغبت دارند و شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه در اصفهان با قیمت ارزان و کیفیت خیلی پایین کمتر دیده شده و به راحتی آن را پیدا نمی‌کنید.

 

فروشگاه شیرآلات اصفهان

اگر بخواهیم درباره فروشگاه‌های شیرآلات در سطح شهر اصفهان اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم، باید بگوییم در کلان‌شهر زیبای اصفهان حدود ۵۰ فروشگاه لوازم ساختمانی خوب و حرفه‌ای مشغول به کارند که شیرآلات بهداشتی می‌فروشند.

این فروشگاه‌ها هم وسعت زیادی را داشته و فروشگاه‌های بزرگ و کاملی هستند و هم اینکه برندهای خوبی را در حوزه ساختمان عرضه می‌کنند.

این فروشگاه‌ها در نقاط مختلف شهر اصفهان پخش شده‌اند. هر کدام از این کلینیک‌های ساختمانی بازار خوبی دارند و در منطقه خودشان سرویس می‌دهند.

به طور کلی می‌توان گفت از فروشگاه‌های معمولی گرفته تا فروشگاه‌های خوب و لاکچری را در کل سطح اصفهان می‌توانید پیدا کنید. اما اغلب فروشگاه‌ها لوکس و بزرگ هستند و دیزاین خیلی خوبی دارند.

در مجموع می‌توان گفت سلیقه مردم اصفهان بیشتر بر روی شیرآلات بسیار با کیفیت، با دوام و لوکس است و کمتر به دنبال جنس بی‌کیفیت و ارزان می‌روند.

به همین خاطر رنج قیمت شیرآلات در اصفهان معمولاً متوسط و رو به بالا است و شیرآلات ارزان را در شهر اصفهان کم مشاهده می‌کنیم.

اصفهان بازار ساختمانی پر رونق و پر گردشی داشته و فروشگاه‌ها بازار خوب و فروش زیادی دارند. رقابت برندها در اصفهان نسبت به تهران بسیار کمتر است و تنها چند برند محدود در این شهر فعالیت دارند.

 

بورس شیرآلات اصفهان در خیابان فیض

تنها بورس شیرآلات اصفهان که می‌توانید در سطح شهر پیدا کنید، بازار لوازم ساختمانی خیابان فیض واقع در میدان فیض است. این بورس شیرآلات در اصفهان مجموعه کوچکی شامل ۲۰ تا ۳۰ مغازه است که نمایندگی برندهای معتبر لوازم ساختمانی در ایران هستند.

در خیابان فیض شما می‌توانید، شیرآلات متنوعی را در طراحی و با کیفیت بالا مشاهده کنید. اینجا می‌توانید از شیرآلاتی لوکس، لاکچری و درجه یک تا شیرآلات با کیفیت متوسط، اما قیمت مناسب را ببینید.

این خیابان برای همه نوع سلیقه شیرآلات مناسبی دارد. چه اگر می‌خواهید ساختمان یا ویلاهای لوکس و لاکچری بسازید، یا انبوه‌ساز هستید و می‌خواهید قیمت تمام شده ساختمان برای مشتری مناسب باشد، اینجا می‌توانید شیرآلات مورد نظر خود را پیدا کنید.

عمده محصولاتی که می‌توانید در خیابان فیض جستجو کنید، انواع کاشی و سرامیک، شیرآلات، سرویس‌های دستشویی، سرویس‌های حمام و روشویی کابینتی است.

 

آمار جمعیت اصفهان

اصفهان شهری تاریخی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز شهرستان اصفهان است. سومین شهر بزرگ ایران، سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد و همچنین یکصد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و نهمین شهر پرجمعیت غرب آسیا به شمار می‌رود.

کلان‌شهر اصفهان نیز چهاردهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. این شهر در بین سال‌های ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی به ویژه در سده شانزدهم میلادی در هنگام پادشاهی صفویان پایتخت ایران شد و رونق فراوانی گرفت.

شهرستان اصفهان ۵۵۱ کیلومتر مربع از مساحت استان اصفهان را به خود اختصاص داده است. اصفهان بر اساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵، جمعیت کل شهر اصفهان ۱۹۶۱۲۶۰ نفر بوده که از این میزان جمعیت ۹۸۹۱۶۸ نفر مرد و ۹۷۲۰۹۲ نفر زن هستند.

 

آمار املاک اصفهان

طبق نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، کلان‌شهر اصفهان ۹۱ خانوار بود که در ۶۰۷ هزار و ۷۶۵ واحد مسکونی معمولی سکونت داشتند. همچنین آمار سرشماری سال ۹۵ نشان داد که ۹۹ هزار و ۳۹۴ واحد مسکونی خالی در شهر اصفهان وجود دارد که نشان دهنده وجود مازاد واحد مسکونی است.

به گفته مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در استان ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار اراضی وجود دارد؛ طبق پروژه اقدام ملی مسکن سهم ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد خانه در سه شهر اقماری جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزار و ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان احداث می‌شود.

نگاهی به وضعیت و تحولات بازار معاملات مسکن در کلان‌شهر اصفهان نشان می‌دهد که صدور پروانه‌های ساختمانی از سال ۹۸ افزایش یافته است، بیشترین پروانه ساختمانی صادر شده و معاملات مسکن در منطقه هشت و بیشترین میانگین قیمت خانه مربوط به منطقه ۶ است و حدود ۱۰۰ هزار خانه خالی دارد.

 

آمار گردشگری اصفهان

علاوه بر هتل‌هایی که هم اکنون وجود دارد، بیش از ۸۰ هتل در اصفهان نیز در حال ساخت است. همچنین برای جذب سرمایه از طریق توریسم درمانی پروژه ساخت و گسترش شهرک سلامت توسط شهرداری منطقه ۱۰ انجام شده است.

علاوه بر هتل‌ها مدارس، کمپینگ‌ها، خانه‌های استیجاری، خانه مسافر و… را نیز به محل سکونت مسافران باید افزود که در مجموع با افزایش گردشگری در اصفهان می‌توان شاهد افزایش ساخت‌وساز و رونق فروشگاه‌های ساختمانی در اصفهان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *